【個個都咁索】大肚李亞男香香Double喜悅!

    「大台處女黨」繼苟芸慧(苟姑娘)上月與賽車手陸漢洋結婚後正式解散,不過姊妹情不變,仲改名叫「索爆人妻團」。

    新婚嘅苟姑娘休息一輪後,噚日下午終於再有機會與幾位姊妹聚餐見面,目的係提早為岑麗香同李亞男慶祝34歲生日。

    香香同亞男都係今個月生日,亞男臨盤在即,難得大家都抽到時間,苟姑娘同王君馨就book咗一間靚餐廳,訂埋有綿花糖同Macaron嘅超甜蛋糕,一齊分享double喜悅!

    仲唱埋生日歌兼互送飛吻慶祝,非常開心!苟姑娘開心留言﹕「I love you girls! 」

    而五姊妹當中,獨缺鍾嘉欣。已為兩個小朋友媽咪嘅嘉欣現在長居溫哥華,顧住湊仔,連苟姑娘嘅婚宴都未能參與。

    不過,苟姑娘仍然好掛住對方,今日喺ig貼上姊妹團大合照,仲特意key埋嘉欣嘅相上去,佢就話﹕「期待已久的姊姊相!Sister love世間上最美好的愛之一!謝謝你們大家無論高山低谷都與我同行 ~ #感恩的心 #感恩有你 #sisters #love」(相關新聞:https://goo.gl/9hxa2n)。

    (Apple daily)

    SHARE