【覺得佢好似自己媽媽】馬浚偉:到時一定爆喊

    他指媽媽因癌症過身後,自己大受打擊,很想寫套關於媽媽的戲,而對方亦經歷過短時間有3位親人離開:「成個劇我哋得一場對手戲,最後見面呢幕好感人,到時一定爆喊。」

    藝人馬浚偉與顧美華到電台宣傳舞台劇《生前約死後》,他指售票情況理想,有機會加場,顧美華則坦言緊張,但故作鎮定:「加場我戥佢開心,但戥自己擔心,因為我係舞台劇新人,好驚做得唔夠好。」

    馬浚偉直指顧美華壓力大,而且愈來愈瘦,因此他重操廚師故業煲湯給顧美華及同事飲。問到為何邀請顧美華飾演自己媽媽?他表示初中看電影《似水流年》已覺得對方跟自己媽媽很似:「佢好有仙氣,好似自備外景燈咁,去到邊都有道光。」

    他指媽媽因癌症過身後,自己大受打擊,很想寫套關於媽媽的戲,而顧美華亦經歷過短時間有3位親人離開:「成個劇我同顧美華得一場對手戲,最後見面呢幕好感人,到時一定爆喊。」

    顧美華大讚馬浚偉勤力、乖、聰明和孝順,不介意現實也有這個兒子,沒想到他這個年紀可以寫出這樣感人的劇本。他稱當中包括對死別的不捨與難過:「佢個角色除咗安撫個仔,亦都安撫觀眾。有啲對白例如『要接受媽媽離開好難,你愈愛媽媽就愈痛』,我好想我媽同我講,所以顧美華講我都驚我頂唔順,我話如果我喊到失控唔使理我,排戲嗰陣連執行導演都喊到豬頭咁!不過都有啲場面笑到趴喺度。」

    (綜合報道/on.cc)

    SHARE