【宣佈BB性別】樂基兒:我依家好鍾意食芥蘭

    樂基兒(Gaile)早前宣布懷孕(相關新聞:https://goo.gl/W9AyT1),預產期喺下年4、5月。佢之前透露過會考慮水中生B~

    Gaile今日現身北角出席活動,身穿貼身裙的她腹部明顯隆起。佢宣傳其電子烹飪書:「第一章會係一啲適合大家開Party嘅食物,第二章就係素食,第三章係適合煮俾寵物狗狗嘅。」

    除咗烹飪,仲會有瑜珈同美容總共三個項目,佢話:「我好Enjoy喺幕後由構思到製作嘅過程,唔需要每次都出自己個樣上嚟。」


    問到懷孕期間飲食習慣有冇唔同咗?佢就話:「我依家好鍾意食芥蘭,其實以前都OK,但依家見到中國芥蘭,覺得口感好好,反而以前鍾意食嘅漢堡包同Pizza,依家食完就好唔舒服。我都係聽自己嘅身體,唔可以再聽自己個腦。」

    咁係B仔定B女?Gaile大方宣佈BB性別:「係男仔,啱啱知道結果,同老公都好興奮,同時亦都好擔心,一步一步嚟。(老公鍾意仔? )佢就冇所謂,不過我哋覺得囝囝會直接啲,女仔就公主啲。」至於選擇BB喺香港定美國出世?Gaile話仲未決定:「我每年聖誕都會返屋企(美國),到時返到去先至決定。」

    對於近日佢IG被網民瘋狂留言追擊,稱「我不能被人玩弄這麽多年感情 不了了之的就離開了」、「這些年的戲弄,給我的結果就是當你懷孕了。」、「你告訴Ian(樂基兒丈夫)是gay,今年8月份你還在戲弄我。」及後留言又悉數刪走。

    Gaile就話自己唔識睇中文,根本唔明對方寫乜,亦唔會放喺心上:「其實對我唔係太大影響,因為我都唔識睇中文,所以有時啲八卦雜誌又好,我都係唔識睇,但嗰位網民間中會煩到我啲朋友,我啲朋友識睇中文,會傳短訊畀我。不過我個IG係公開嘅,我覺得網上世界係一個公開平台,大家講咩都控制唔到,所以就算delete幾多次都會返嚟,最緊要唔好太Over,同埋唔需要咁積極去攻擊我,我唔想指名話邊位,希望佢可以做多啲有意義嘅嘢,其實我有時都會take break唔會成日玩IG,有時間不如做吓瑜伽同煮吓嘢食啦。」

    (綜合報道)

    SHARE