【做完奶奶要做外母?】薛家燕宣佈…

    薛家燕今年6月升呢奶奶,佢二仔石耀庭(Jackson)娶咗做教師太太陳素怡(Zoe),家燕姐喺婚宴當晚全程笑不攏嘴。

    家燕姐當年母兼父職湊大三名子女,佢當然好恨見到仔女成家立室。如今二子已娶妻,但大女石祐珊同孻女石耀珠仲未出嫁,家燕姐竟然擔心到喺fb出post話要舉行「選婿大會」。

    家燕姐噚晚喺FB PO咗大女珊珊張靚相,留言:「最近我一家人為咗我個演唱會,晚晚冇覺好瞓,我個女個眼圈仲越嚟越大,我開始擔心佢會冇時間拍拖,為咗佢嘅終身幸福着想,我決定幫佢搞個『選婿大會』,哈哈,有意者,請PM我!」

    一直有指珊珊嘅緋聞男友係王梓軒,之前「偽毒坤」吳業坤又話想追珊珊,依家家燕姐公開招婿,即係王生同吳生都failed啦。

    對於家燕姐心急做外母,係咪想佢快啲嫁,珊珊今日回覆:「媽咪不嬲都想,我見到細佬結婚,我都希望搵另一半嘅。之前細佬未結婚前,媽咪成日催我,見我忙幫細佬搞結婚,媽咪先停咗冇催我,近日見到我搞佢演唱會,見我啲『哩啡嘢』,媽咪成日擔心,又講番呢個問題,不過我事業為重,緣份有就有,我知媽咪好心急,呢個係真嘅。」

    家燕姐下月初就紅館開騷,佢仲有時間招婿,到底係真宣傳定假選婿?

    (Apple daily)

    SHARE