【連網民都睇唔過眼】符曉薇拍低罪證 嬲爆公審陳柏宇

    歌手陳柏宇(Jason)「有女萬事足」。

    不時上載囡囡相同網民分享

    點知今日就比老婆符曉薇(Leanne)喺社交網度公審!

    囡囡Abigail絕對係一個不折不扣嘅表情王,每張相見佢都唔同表情,一時擘大口、一時又皺晒眉。

    媽咪Leanne都忍唔住留言︰「想正正經經同abi影相係好難,究竟佢有幾多個表情呢?長期扭曲自己樣貌。」認真爆笑!

    日前佢哋一家三口出街放電兼影全家福,Leanne發現Jason偷偷趁自己唔覺意,公然錫囡囡Abigail個嘴仔,佢就即刻拍下「罪證」,即時嬲爆發文!

    「To abi 連媽咪我都忍口,唔敢錫你個嘴仔,怕有細菌,點知!呢個男人光天化日就係咁錫你嘅嘴仔,仲成日同我講唔可以阻止佢,希望你長大後睇到呢個post,你睇媽咪幾保護你,你睇爹哋幾滿足佢自己嘅慾望!」就係呢張罪證!

    净係睇堆字都感受得到媽咪Leanne有幾火,就連一班網民都睇唔過眼,勁撐Leanne!網民留言話「陳生真喺要好好教育下」、「爸爸可唔可以冷靜少少」、「真係唔可以㗎」、「咁唔係愛係自私。事事小心」、「其實要錫都唔一定要錫個嘴㗎嘛」、「睇過新聞大人錫BB個嘴之後入院,都係小心D好」。

    睇番爸爸Jason個社交網又真係成日見佢錫Abigail,不過就係錫「面豬登」多嘅,唔知佢之後會唔會收斂下呢?

     

     

     

    (ig / 綜合報道)

    SHARE