【亮點係靚湯…】朱千雪岑杏賢湯洛雯齊齊慶祝!

    圈中有胡說八道會、少婦聯盟、仲有已經由處女黨變成嘅索爆人妻團,其實仲有一Group!就係「2LINE黨」啦~「2LINE黨」由朱千雪、同屆港姐岑杏賢同湯洛雯,加埋蔣家旻同張嘉兒組成,話係前年千雪BB喺主演劇集《EU超時任務》後,聯同幾位好姊妹組成,佢哋不時都會約食飯傾大計。

    之但係,千雪BB家陣又要顧住進修,張嘉兒已為人母,幾位都已經各有發展,要齊腳食飯實在唔容易。不過,佢哋都會抽時間同姊妹見面,相約出來飯敍談心。

    昨晚就見幾位「2LINE黨」嘅成員喺社交網貼相,晒飯局合照,原來今次係要預祝張嘉兒嚟緊18號嘅35歲生日,兼補祝蔣家旻喺今個月10號嘅29歲生日。幾位好姊妹分別都有喺個人社交網貼出合照,並送上祝福。

    兩位壽星喺蛋糕前雙手合十許願,其中張嘉兒話要許願:「My wish is for our friendship to last and we’d be good friends forever.(我的願望是我們友誼永固和我們求遠都是好朋友。)」

    而蔣家旻亦有表示,話感謝班姊妹陪伴。至於千雪BB就留言話好難先約到咁齊人,不過因為佢哋傾得太興奮,搞到佢返屋企時聲沙沙。

    雖然位位都係靚女,但係最出眾必定係「靚湯」湯洛雯,着上吊帶背心嘅佢晒出香肩,真係超索!

    (綜合報道)

     

    SHARE