【陳家樂被指係第三者】余香凝護舊愛

    電影《怪獸與葛林戴華德之罪》首映禮噚晚喺尖沙嘴一間戲院舉行,出席嘉賓包括余香凝(Jennifer)、廖子妤(Fish)、簡淑兒、張沛樂、李碧琪、陳嘉桓、寇鴻萍、顏子菲、胡渭康、俄仔Ansheles、吳嘉龍及莊端兒等。

    余香凝同廖子妤孖公仔一齊嚟睇戲,Jennifer話二人好耐冇見,好耐冇一齊食飯打邊爐傾偈,Jennifer話:「我哋兩個係好互相支持對方嘅朋友,不過我唔鍾意佢扮可愛,因為佢喺我心目中好有型。」Fish話:「我哋從來冇鬧過交,我都好驚會同佢鬧交,我都就快冇得扮可愛,俾我扮埋呢段時間。」對於Jennifer成日做電燈膽,Fish話反而驚Jennifer唔黐住佢。

    湯怡同洪卓立拍拖11年分手,有傳陳家樂係第三者,Jennifer為前男友護航:「希望大家俾湯怡同洪卓立空間,大家都係好朋友,希望大家唔好猜測咁多。」

    Fish亦表示兩人拍拖逾十年,一定都是付出真心才可以走這麼長時間。

    簡淑兒最近忙於拍劇,但佢趁空檔時間依然去考潛水牌,簡淑兒話:「自己鍾意玩啲大膽運動,例如滑水、潛水、騎馬,自己鍾意自由自在嘅感覺,試過第一次潛水之後,覺得水底世界好靚。」

    (Apple daily)

    SHARE