【同洪永城分手之後】唐詩詠被捕獲…

    有「絕世好女友」之稱嘅唐詩詠喺舊年5月同洪永城宣佈分手,結束兩年半情。

    雖然洪永城講明分手不涉迫婚,亦不涉第三者,不過仍然有消息指詩詠與洗米華愛將盧啟邦暗撻一個月,其後洪永城力撐前度話:「以我所知,唐詩詠係單身!」

    4-6

    今年年初有報道話呢對過去戀人被撞破約會,似乎有復合嘅跡象,點知佢哋異口同聲話只係好簡單嘅朋友聚會,大家唔使諗咁多,跟住都冇再聽到佢哋有新戀情傳出。

    前晚唐詩詠喺觀塘道外遇到連環車禍,嚇親伊人,不過喺呢次不幸事件之前,唐詩詠就食咗餐好滿足嘅晚飯,因為前晚有讀者聲稱在又一城見到唐詩詠同林子萱食飯,坐唐詩詠旁邊嘅,仲有一個圈外男子「四眼吳卓羲」。

    讀者話唔知呢個係咪唐詩詠新男友,最初係詩詠同林子萱先到餐廳,大約過咗一個鐘左右,「四眼吳卓羲」就現身,聽到詩詠向林子萱介紹「四眼吳卓羲」叫Samuel,其間林子萱離開張枱,佢哋即刻變得好sweet,久唔久仲深情對望,傾到興起仲見到「四眼吳卓羲」摸一摸詩詠個頭,冇耐又見到搭住詩詠嘅膊頭,最後由「四眼吳卓羲」埋單,好有風度。

    不過佢哋離開餐廳嗰陣,即刻變得有啲避忌,詩詠行先,林子萱跟住行,「四眼吳卓羲」離開餐廳,但係臨走都有同林子萱講Nice to meet you,之後林子萱同兩人拜拜後離去,「四眼吳卓羲」就陪唐詩詠搭lift去到停車場,之後唐詩詠獨自駕車走。

    唔知呢個係唔係新男友呢?唐詩詠回覆傳媒時否認:「梗係唔係喇,污糟咗之嘛,佢係我同Kiki嘅朋友,只係同朋友開心飯聚,其他事無回應。」

    (Apple daily)

    SHARE