【索爆港姐團見證住】由拍拖到結婚到生B…

    一班港姐出身嘅靚女陳茵媺、張嘉兒、朱凱婷、曹敏莉同戚黛黛感情好好,時不時都會出嚟聚一聚,互相見證住大家嘅成長。

    睇番佢哋全部都係大有來頭,先講陳茵媺就係2006年香港小姐冠軍同國際親善小姐,係雙料冠軍;張嘉兒就係2007香港小姐冠軍;朱凱婷係2001年香港小姐季軍;曹敏莉就係2003年香港小姐冠軍、戚黛黛就係同年嘅香港小姐季軍,真係不得了,個個都咁索!

    月初宣布再佗B嘅前港姐張嘉兒過兩日(18日)就踏入35歲,日前佢就同朱千雪、湯洛雯、岑杏賢及蔣家旻飯敍。

    尋晚就獲幾位相識近10年嘅姊妹為佢提早慶祝!佢哋就係人妻團陳茵媺、曹敏莉、戚黛黛及朱凱婷喇!

    朱凱婷(左起)、陳茵媺、曹敏莉及張嘉兒都有小朋友,唔知戚黛黛幾時生呢?

    嘉兒喺Instagram上載大合照,佢話呢班姊妹見證佢由單身變結婚、由一個小孩變兩個小孩,好感恩有佢哋喺身邊,每年都為佢慶祝。仲話叫咗佢哋唔好送禮物,不過最後都帶埋禮物嚟赴會,令佢好驚喜呀!

    (綜合報道/on.cc)

    SHARE