【宣布分訊後首現身】洪卓立強顏歡笑 急賣…

    藝人洪卓立(Ken)與湯怡日前突然在社交網宣布分手,結束11年情。

    今日Ken首度現身,出席英皇鐘錶活動,他與歌手泳兒及許靖韻傍實見傳媒,雖然大受情傷的Ken收起哀傷神情,不過他仍強擠出笑容,紳士地讓泳兒及許靖韻翹住雙手,表現敬業!

    他亦有向現場記者揮手示好,又停低畀記者影相。

    強顏歡笑嘅佢再次出場時,明顯心不在焉,當佢喺台上聽住好友泳兒同許靖韻講解拍賣物品時,佢個樣都睇得出若有所思,雖然佢都有露出笑容,不過就似乎未能投入活動。

    到佢講解自己嘅拍賣時,佢拎出一件早前與歌手吳浩康(Deep)在麥花臣場館開騷時着過嘅披肩,及一件藍色西裝外套。講到件披肩,Ken笑言保可以平安,又與主持人阿Bob(林盛斌)有講有笑,表現自然:「呢個勁呀!佢保我家宅平安!本身我都唔係唱得咁好,不過一戴咗佢就唱得好好。我估戴咗佢嘅朋友都可以保佢一世平安!」

    其實開騷時,Ken喺台上忽然有所顧忌未有多謝「女友」湯怡,當時已令不少人懷疑二人關係是否有變,未幾二人就在社交網宣布分手。今次拍賣出披肩,唔知會唔會係怕睹物思人而快快手轉讓呢?

    (on.cc)

    SHARE