【傳有第三者】洪卓立一提到湯怡即激動落淚

    藝人洪卓立(Ken)與湯怡日前突然在社交網宣布結束11年情,令粉絲大為震驚。

    相關新聞:

    【宣布分訊後首現身 洪卓立強顏歡笑 急賣…】https://goo.gl/dH8Ubh

    【傳佢係第三者…爆洪卓立湯怡分手內情】https://goo.gl/S1FczK

    【唔係陳家樂 湯怡同佢着埋情侶鞋一齊跑山!?】https://goo.gl/2BqEds

     

    今日Ken首度現身出席英皇鐘錶活動,提起湯怡時更抖大氣,之後激動落淚!

    Ken受訪時,主動向記者朋友講分手一事,佢指二人公布分手決定後,外間好多反應,直接影響到大家對湯怡嘅睇法,所以想為前女友澄清:「例如話佢(湯怡)紅咗少少、同我有距離就飛咗我……(開始哽咽、落淚,工作人員遞上紙巾。)完全唔存在嘅,我哋11年前一齊時,我第一隻碟都未出,都未有《彌敦道》,中間我有大病,如果佢係咁嘅人,都有好多機會同我分開,遇到好多難過嘅事情,佢都可以好輕易咁走…」之後更否認二人之間出現第三者,二人只係因了解而分開。

    Ken又指自己同湯怡都覺得佢有女主角做係一個好機會,但都唔算大成功。佢續澄清逼婚一事,指兩人一早有共識35歲先考慮,所以唔存在逼婚。問到係咪心痛Kathy受盡攻擊而所以主動澄清?Ken就話作為朋友或男友都會唔開心。問到點解要公開講分手?佢話因為大家同佢哋一齊見證呢段感情,所以出個Post同關心佢哋嘅人交代聲!

    Ken表示:「每段愛情都好獨特,唔好因為我哋呢段關係,而唔相信愛情,起碼我自己依然相信愛情。」對分手一事繼續發酵,甚至有傳陳家樂係「第三者」,佢話:「我私底下都有同陳家樂講唔好意思,拉埋佢落水,其實湯怡post相十張有九張都係工作嘅嘢,我就覺得冇問題,如果真係有第三者呢啲嘢就唔會咁張揚,我就明白大家都愛錫先有呢啲誤會。(係咪唔講分手原因?)冇第三者,細節唔講,始終11年感情,好難用11句或11分鐘令大家去明白,好老土但亦都係真嘅,大家因了解而分開。」

    講到心情,佢坦言還好:「始終唔係開心事。(你哋同公司會經常見到?)其實我哋關係仲係好好,好和平,所以唔會尷尬,上個禮拜大家喺公司見到有聲Hi,大家都係做嘢。」

    (on.cc)

    SHARE