【兩個去三個返?】岑麗香:開心、滿足

    「壽星女」岑麗香(香香)今日34歲生日,她騷長腿出席活動。講到她生日正日都要工作,她笑言是開心事,因為早開工就可以早收工,又冧爆指老公強強今早親自整炒蛋牛油果,又獲同事送贈Surprise Cake,所以感到好開心和滿足。問到今晚可會同老公二人世界食燭光晚餐?香香Keep住大笑謂:「要睇吓點先!我好易滿足,其實一齊睇吓電視、去散吓步都開心,簡單是福!」

    問到老公送了甚麼生日禮物?香香興奮指「願望成真」:「之前講過想去夏威夷,依家有機會去啦!買咗12月嘅減價機票,仲正!呢份就係生日禮物。(老公會有驚喜?)之前多啲嘅,但佢有呢個舉動都開心、滿足,不過結咗婚都幾年,簡單已經好開心。」全程將「開心」、「滿足」掛喺嘴邊,可見香香幸福滿瀉!

    她表示生日之旅會在聖誕節之前去,問到可會兩個去、三個返?香香怕醜話努力中,坦言亦準備好生B:「向住呢個方向進發。(會影比堅尼相?)睇心情啦!(老公畀你Sexy?)佢肯揸機幫我影即係批准,唔揸機即係唔靚!」

    (on.cc)

    SHARE