【三年抱兩】意外再佗B仔:好驚細佬狗年出世

    兩人育有一個囝囝,今年已經歲半大,據知Eva又有喜,已經有五個月身孕,兩人三年抱兩非常開心,他接受東網訪問:「係呀,我哋再有小朋友。(恭喜晒)多謝!係好開心。(係咪計劃之內?)雖然冇預計嘅,但我哋有三年抱兩呢個諗法,尤其是童童出世後好開心,我哋又鍾意湊小朋友,佢出世後我哋發展又唔錯,今次知道再有BB,覺得係個天送畀我哋嘅禮物。」

    他又爆太太再次佗仔,他笑說:「兩兄弟爭玩具、打架,我預期晒有呢啲畫面,其實初初有少少擔心,好驚BB會趕住喺狗年新年前出世,因為中國人有成語『雞犬不寧』,雞年生咗童童,如果細佬搶閘狗年出咗世,好驚將屋企翻轉,依家check咗太太預產期係明年3月尾,過咗農歷新年,應該會係豬仔,希望佢哋可以相處融洽。」

    組合E-Kids成員阮民安(Tommy)跟太太張倚雯(Eva)再度有喜!恭喜恭喜!

    Tommy表示太太今胎佗得比較辛苦:「佢第一胎想食就食,想瞓就瞓,佢做mode做嘢影相可以自己控制時間,但今次初初冇諗到實在個困難喺度,因為個仔得歲半,仲係好百厭,好多時要照顧佢,佢成日跑來跑去,你一坐低佢就抆你起身要周圍行,佢成日搞住我老婆,當然都有搞吓我,發現原來佢佗第二胎時候,未必可以休息得咁好情況,所以今佗係辛苦少少,但佢依家慢慢習慣緊,我又幫佢多啲,因為上一胎佗佢未有小朋友,我只係負責佢起居飲食,舒舒服服就得,今次就要照顧囝囝多啲,沖多啲涼,家務做多啲,等佢可以休息、瞓多啲。」

     

     

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE