【話聽者有份喎!】原來黃心穎唔滿意馬國明…

    藝人黃心穎現身商場活動,並即場獻唱兩首歌,她透露最近經常公開唱歌,十分開心。

    「我好鍾意唱歌。(出碟?)要問公司,我唔係想做歌手,不過唱歌係我近來嘅興趣,有動力畀我練歌,我有搵人教,而且發現係有進步。(有冇唱畀男友馬國明聽?)有,佢都讚好聽,我話你答得咁「行」。」

    「(佢有冇點歌要你唱?)冇,因為佢識嘅歌唔多。(佢淨係識舊歌?)係,我會介紹啲新歌畀佢聽。」心穎坦言都希望再有自己歌,想再唱電視劇主題曲。

    原來心穎不滿馬國明個答案太行!

    另外,講到明天無綫台慶,心穎表示已準備好戰衣:「年尾好多大型活動,我自己着裙都着到有啲厭,好難揀,不過聽日件衫唔性感,聽日公司咁多人,好多人都會好性感,幾百人裏面,大家見到我已經好好彩。(馬國明唔畀你性感?)唔係,佢未睇過。」心穎笑言出席台慶最想是抽中現金大獎:「如果抽中會請大家食飯,聽者有份,不過我冇乜抽獎命,而且今年犯太歲。」

     

     

     

     

     

     

     

    (on.cc)

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    SHARE