【TVB台慶劇《兄弟》被批】公開指摘:嬰兒被殺後還要被吊打

    早前發生疑似「車震」事件嘅前港姐劉穎鏇(Tiffany)首次拍無綫台慶劇《兄弟》。

    日前劇集播出第5集,Tiffany嘅打女角色終於登場!

    劇情講述曾偉權為考驗阿女劉穎鏇意志,要佢打鬆100隻豬啲肉。但吊起隻豬呢幕狂打,就惹來好大爭議。


    有名為關注豬隻團體喺社交網專頁發文公開指摘「TVB新劇打豬屍極噁心」,發文表示:「電視媒體的製作道德水平令人側目。從畫面中的豬屍,豬豬可能不夠半歲。嬰兒被殺後還要被吊打,如此令人心寒的一幕,在劇中卻只是可有可無,只作嘩眾取寵的橋段。尊重生命,如斯簡單。相信作為香港人的電視台,除了娛樂觀眾,亦有一定的社會和道德責任。」

    有網民對於打豬屍表示反感,直指行為殘忍~

    不過,亦有網友大讚Tiffany打得有型,仲話覺得呢場戲係對荷里活影壇鐵漢史泰龍(Sylvester Stallone)嘅經典電影《Rocky》致敬,因為戲中亦有一場打「豬沙包」嘅畫面。

    對於再度成為網民熱話,Tiffany似乎冇點影響心情,佢深夜於社交網貼出自拍照,仲笑晒口透露剛為今晚台慶勤力練完舞。今晚睇你表演喇Tiffany,加油!

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE