【早前丁子高暗示自己再佗B?】楊千嬅笑住回應

    早前老公丁子高同老婆去完冰島旅行回港,承認有乘機造人。(相關新聞:https://goo.gl/GRzeQe但無正面回答老婆是否再有喜,他只是說有孕得話就要完全讓千嬅停工。

    千嬅出席童裝店開幕禮,她表示已大手入貨,因為之後要出席百日宴、又有朋友剛生B,加上換季都要幫仔仔Torres買衫,趁機將他不合適穿的衣服轉贈給表弟妹:「童裝有啲都冇分性別,咁就唔好浪費,有啲用品都已經傳咗幾代,好似阿仔張床都已經傳咗4代。」

    問為何不考慮留低將來自用?她自爆其實都想生,但奈何已經太遲:「年紀大喇!你估我仲係廿幾歲咩?(之前同老公丁子高去冰島冇造人?)咁凍點造呀?(凍咪可以取暖!)都貼到成身暖包啦!冇造人,依家人大咗,加上有經驗,如要再生係要計劃,都想生個女可以同佢扮靚。」

    問到Torres可曾提出過想要細佬妹?千嬅笑言有,不過會同仔仔講再生是「天意」:「佢話自己一個有啲悶,又話成日都淨係同自己講嘢,一聽到佢咁講就帶佢出去同朋友玩。」她續打趣指仔仔走在潮流尖端:「佢地依家玩爆旋陀螺,我唔玩都唔知自己蠢!真係會追唔切,咁老公都會陪佢玩,同埋佢依家大啲可以玩Family Game。」

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

     

    SHARE