【雙料視帝視后獲豐厚演藝成果】袁偉豪與張寳兒將成婚!?

    藝人黃智雯與袁偉豪於《萬千星輝賀台慶》齊齊獲得《TVB馬來西亞星光薈萃頒獎典禮》及《星和無線電視大獎》視帝、視后,成雙料視帝視后!恭喜恭喜!

    袁偉豪憑《棟仁的時光》勇奪星、馬雙料視帝。

    黃智雯憑《三個女人一個「因」》贏得星、馬雙料視后。

    《三個女人一個「因」》劇照

    《三個女人一個「因」》劇照

    兩人最特別的地方是於《三個女人一個「因」》結緣,均是劇中的男女主角,可謂一同磨練成長。

    昨晚雙雙獲得豐厚的演藝成果!

    對於齊齊獲獎,智雯表示雙倍驚喜,她謂:「其實全日都好忙綵排,因為擔心自己表現唔好,所以冇諗獎項嘅嘢,到坐上台嘅時候,宣布嗰一刻就開始緊張,有啲發緊夢咁,但好開心嘅。」

    袁偉豪奪指拍此劇時的確是一個很難忘的時刻,因為每日最早開工,亦是最遲收工,眼袋相當大,他承諾會拍更多好劇答謝觀眾。當連奪兩個獎項時,袁偉豪坦言會珍惜這個時刻,入行廿年,今年亦很多經歷,他表示會努力,演到生命耗盡一刻都會做演員。之後,司儀訪問其女友張寶兒,之前已開心到落淚的寶兒說:「你好叻!你真係好叻!」之後鄭裕玲爆出一句:「結婚啦!」

    而袁偉豪則笑指獲獎總算還了心願:「其實現場氣氛都好好,當攞完一個之後再攞第二個,真係冇諗過,So far自己都係平常心,但因為呢兩個獎喺香港頒,令到成件事都好似好近咁(你攞獎是女朋友表現激動,鄭裕玲催婚喎!)佢叫啫!咁唔會住,相信身邊人都信任我嘅決定,畀啲時間我喺工作上(對香港頒獎禮多咗信心? )都係平常心啦!」

    黃智雯得悉拎埋馬國視后後,即眼眨淚光並與身邊的拍檔袁豪偉抱抱,她發表感言:「多謝!多謝!原來真係會咁緊張,我要多謝Lisa姐(汪明荃),我記得第一套拍嘅劇係同Lisa姐合作嘅《東山飄雨西關晴》,我知自己演得好差,佢當時都話:『咁做戲,今日出場時佢同我講你近幾年進步好大,原來努力係有人見到,我要多謝TVB十年來嘅栽培,畀我好多機會去進步,多謝樂小姐(樂易玲)、Sandy(余詠珊)、珍姐(曾勵珍)同所有合作過嘅監製,多謝家人,胡說八道會嘅好姊妹、Crazy Runner,我會努力做好自己,繼續進步。」

    黃智雯則表示對香港下個月的頒獎禮爭視后多了一份信心,更謂:「佢哋成日話我冇乜信心,所以我特別要多謝啲兄弟姊妹,因為自己都好大壓力,呢排又忙台慶綵排,月尾仲要去韓國拍一個跳舞節目,要準備啲嘢,不過都好,等我唔使咁緊張。」

    2007年參加無綫「香港先生」贏得冠軍入行的袁偉豪,於無綫拍劇機會不斷,經過十一年的努力,憑《棟》中的打工仔角色成功入屋,昨晚勇奪雙料視帝。

    至於黃智雯同樣於2007年選港姐入行,一直嘗試拍攝不同劇種,昨晚憑《三》中的「三重人格障礙症」的大律師角色贏盡口碑,一人分飾三角,非常考驗演員演技。

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

     

    SHARE