【咁袁詠儀同魔童…】張智霖自爆考慮出家

    藝人張智霖與肥媽到機場博覽館,為佛教活動擔任表演嘉賓。談到太太袁詠儀於社交網站發文,否認夫妻倆當眾吵架。

    張智霖笑說:「我哋平日為芝麻綠豆嘅事都會嘈,始終係兩個人嘛,不過嗰日又真係冇鬧交。睇嗰啲相知道佢平日行得好快,所以大家成日問當初係咪我追佢,依家真相大白啦,我又點追得到佢呢?」

    他又打趣指自己牙尖嘴利,很有當律師潛質:「所以鬧交一啲都唔輸蝕,只係有時覺得嘈嚟冇謂,咪由得佢囉。(阿仔有你遺傳?)佢真係唔差㗎,佢阿媽已經唔夠佢講,佢好有語理,有時對住佢我都語塞。(兩公婆盡量唔喺佢面前嘈?)都會提醒自己,但有時都忍唔住窒兩句,佢都習慣嘞。」

    他又指兒子已12歲似足大人,父子倆如今關係是哥兒們。

    他坦言除今年遊歷過不丹外,自己與家人更到過不少佛教聖地:「包括尼泊爾及印度等,我仲到過真正嘅菩提樹下。(仔仔跟住去?)佢3個月大時因為有個寧波車圓寂,佢已經跟咗我哋去尼泊爾加德滿都。(有佛緣?)佢好細個聽經已坐定定,今晚佢都有嚟,頭先都有入去見過寧波車。」

    兩公婆每年都會到普陀山祈福

    今年就與好友蔡一智與太太、名模周汶錡一齊去
    本身是佛教徒的張智霖坦言有考慮過短期出家:「但我覺得依家自己仲係心浮氣躁,所以時機未到。其實即使要試3日禁語都好似好難,試吓一日唔玩手機先。」

    如果Chilam真的要出家,不知道老婆袁詠儀和兒子魔童會怎樣想?

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

    SHARE