【雙料視帝被批】袁偉豪:婚禮時間喺…

    出爐雙料視帝袁偉豪出席品牌活時表示,頒獎禮後逐一回覆朋友祝賀的短訊,超過200個,直至凌晨四時才休息,故尚未與女友張寶兒慶祝。

    女朋友張寳兒表現激動,眼有淚光!

    對於網民戥馬國明又失落視帝不值,袁偉豪不諱言對自己連奪兩獎感到驚訝,賽後也有留意網上留言,明白角色未能獲所有觀眾認同。

    他謂:「有人話我唔deserve(值得)呢樣嘢,睇到有少少唔開心,亦批評我木口木面、面癱,但都多謝呢啲朋友,可以令我更加努力,其實馬國明都有短訊恭喜。(佢好大方?)佢不嬲對獎項都隨心隨意,所以都想再合作。」

    對於司儀鄭裕玲於頒獎禮上向他催婚,袁偉豪自言已經37嵗,身體荷爾蒙也告訴他是成家立室了。

    「等適合嘅時候會一氣呵成,唔需要大家費心,但都希望畀另一半多啲自由時間投入工作,但都要配合公司,唔會閃婚,到時如果真係有呢一日,想請只係做證婚人,我會將婚禮時間喺10點鐘之前完成。」

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

     

    SHARE