【突然要做手術】車婉婉好擔心:希望一切順利

    43歲人妻車婉婉同澳洲籍老公Jonathon結婚5年,上年3月28號,車婉婉以42歲高齡誕下囝囝BBQ,一家三口幸福滿瀉!

    BBQ得來不易,婉婉自然就錫到仔仔燶。

    昨日傍晚,婉婉喺社交網突然爆老公入院做手術。婉婉PO咗一張老公瞓在病床上嘅相片,不過只見到Jonathon嘅雙腳,已經換了病人褲嘅佢,由醫護人員幫忙穿上襪子,準備接受手術。

    佢擔心留言:「突然病倒,突然要做手術,請大家為他祈禱,希望手術一切順利!」

    網民紛紛留言打氣:「早日康復」、「求主保佑手術順利,賜平安給你。」

    今年7月,婉婉在網上曬一家三口相片,留言:「昨天是獅子Q PaPa的生日,今年他決定不外出,在家做Homemade Pizza(吃過的朋友也非常期待)好讓BB可以分享PaPa的喜悅!Q PaPa造了Q MaMa最愛的Pizza--蘑菇加mozzarella,快樂原本是簡單的。Q氏要從小教導BBQ在小事情上面得到快樂感恩,自己也要努力做好榜樣,祝Q PaPa生日快樂,身體健康。」

    問到婉婉老公乜事?佢短訊回覆「醫生照顧中,有心。」再問佢老公乜病?佢都係話「唔講detail 啦!總之多謝各方好友關心。」

    (綜合報道/Apple daily)

    SHARE