【啱啱先正式識爬】台慶個個爭住同B囡集郵!

    今年《萬千星輝賀台慶》其中一個令人印象深刻嘅環節一定係「星級BB爬行大賽」。期間有BB喊,鄭裕玲就母愛上身抱BB!賴慰玲的BB一路領先,爬至半路時向後一望,被扮BB的大人嚇一嚇,即時加速向前爬,最終勝出比賽!但未知是否現場太熱鬧,好多BB都邊爬邊喊呢!

    而李漫芬(Fanny)囡囡談在心都有參加!在心現時7個半月大,係比賽中年紀最細嘅BB,但在心好叻叻豬,努力完成賽事之餘,仲完全冇扭計,令媽咪甜在心,Fanny開心表示:「其實囡囡18號先正式識爬,佢一滴眼淚都冇流過,中途見到另一個小朋友喊,佢都兜過去望住對方,好似睇吓對方有咩幫手咁。」

    在心雖然人仔細細,第一次出席大場合,但Fanny話佢玩得好投入,完全唔怕生保,連一眾花旦都有搵在心集郵,包括陳煒、黃翠如,連鄭伊健都有份,夠晒叻女!

    講到在心對鏡頭好敏感,會唔會畀佢做小童星?Fanny就話最緊要囡囡開心:「如果佢鍾意,我都唔介意,如果拍到一個得意嘅廣告都係好好嘅留念,我都有錄低台慶片段做留念,佢叻過媽媽,咁細個上電視。」

    (綜合報道/on.cc)

    SHARE