【聽晚喺尖沙嘴酒店擺酒】婚紗照曝光!

    26歲大台《3日2夜》歐陽巧瑩(Tammy)明日升呢做人妻,跟30歲「木偶哥」林師傑有情人終成眷屬,晚上在尖沙嘴某酒店筵開30多圍囍宴。兩人既甜蜜又鬼馬嘅婚紗相曝光,Tammy換咗幾套靚靚婚紗,不但盡顯完美body,仲好似八爪魚咁夾實未來老公影相,煙韌爆燈。

    婚禮前夕,準人妻Tammy接受傳媒訪問,踢爆木偶哥今早8點先返到屋企,冧爆表示:「佢作咗首歌畀我,噚日排band(bigday live band)排到今朝先返屋企,心痛!」問到情歌叫乜名?Tammy話:「我乜都唔知㗎,保持神秘感。心情未得閒緊張住,不過係有少少興奮,因為籌備咗咁耐,終於到聽日了!」

     

    睇番兩人嘅婚紗相,Tammy甜絲絲話:「最難忘嘅係睇相嗰下,見到佢個樣好開心,佢仲download咗落嚟做wallpaper,覺得佢好迷戀我,我好高興,哈哈!」

    明日做老襯嘅木偶哥為咗向老婆表愛意,寫咗《美麗的你》同《So in Love》兩首歌在婚禮上告白,木偶哥接受傳媒訪問表示:「一直都想寫歌畀TamTam,3年前已經寫咗《So》,為婚禮再寫《美》送畀佢,音樂對我哋好重要,佢鍾意我嘅其中一個原因,係睇到我keep住對音樂團火,《美》係講我哋嘅故事,自己中文唔係十分叻,點知真係迫到去8、9月,因為搞結婚我哋經歷多咗,自己用15分鐘寫好呢首歌,我仲搵咗譚俊彥喺婚禮上彈solo,希望自己可以唱得好好畀TamTam聽。」

    (Apple daily)

    SHARE