【小公主兩歲就認得…】陳豪陳茵媺甜到漏!

    陳豪同陳茵媺(Aimee)兩夫妻噚晚現身沙田為聖誕亮燈儀式擔任主禮嘉賓,早前因拍劇到台灣三星期嘅陳豪被太太Aimee網上尋人(相關新聞:https://goo.gl/mh515U),陳豪終於返港啦!

    噚晚夫婦兩人小別勝新婚,喺活動上恩愛非常。陳豪更不停大讚太太賣口乖,當Aimee分享最難忘嘅聖誕禮物係收到老公親手整,貼滿一家五口生活照嘅聖誕卡時,陳豪就話:「年年節日佢都會親自下廚,越煮越好食,尤其Turkey(火雞)真係好juicy(多汁),所以我收到咁juicy嘅Turkey,我就要送番個Big heart(滿滿的愛)畀佢。」o氹得太太笑到四萬咁口!認真甜到漏~

    對於老公甜言蜜語,Aimee唔覺得係口花花,佢話:「 我覺得好sweet sweet(甜蜜),好正常。」陳豪指兩人動又得、靜又得,一家都鍾意笑,佢又不厭其煩再大讚太太廚藝,Aimee話:「我每年都會買多兩隻同一個牌子,同一個磅數嘅火雞,之前試整兩次,等去到聖誕節嘅時候就可以做到最好食,因為唔可以失敗。」

    陳豪指家中三位小朋友開始揀飲擇食,結果令只會節日才入廚嘅Aimee出馬,每日悉心為仔女準備三餐,Aimee話:「我學整廣東菜同日本菜,等佢哋食得開心啲。」真係超有心思!陳豪亦能受恵不用怕肥而忍口,因為太太用最健康方式去煮廣東菜同日本菜。

    平日不用工作時,夫婦都享受親子時間,原來今次佢哋外出工作時,仔女們都想跟埋一齊,問到佢哋點解決?Aimee話:「我同佢哋講話聽日有surprise(驚喜),不過我唔主張畀物質佢哋,可能帶佢哋去沙灘,去做一啲平日做唔到嘅嘢,以學習體驗為主。」

    佢哋又指兩歲大嘅囡囡開始貪靚,會偷偷用媽咪嘅護膚品同化妝品,Aimee話:「每當我著得靚啲嘅時候,佢就會望實我,仲會認得邊件衫同邊件衫係同一個牌子,連我都嚇一嚇。」估唔到小公主咁犀利!

     

    (綜合報道/Apple daily)

    SHARE