【仔仔話想要⋯】何嘉莉宣布第三胎性別!

    已有一子一女嘅前英皇小花何嘉莉(Lillian)早前宣佈懷有第三胎,佢坦言話完全冇諗過自己會再度懷孕。

    佗B之後時不時都會喺社交網站update下自己近況。佢早前就PO相透露自己感染咗B型鏈球菌,所以醫生建議佢要一直食抗生素,食到「直到生產為止」,一日食四次藥。唔少網民都為佢加油打氣!

    昨日佢喺網上拍咗條片宣布今胎性別,仲話初時同囝囝傾過想要妹妹定弟弟:「已經有了兒子跟女兒,來到第三胎其實男或女都無所謂,但還是會有一點期待的到底家裡(裏)會是Boy’s team Or Girl’s team強一點呢?一直是我和兒子茶餘飯後的無聊話題!」


    佢又話仔仔想要細佬多啲,佢話:「至於我呢,從前是非常喜歡生個男寶寶,但自從女兒出生後,就覺得女兒撒嬌很可愛,也特別溫柔。加上老人家常說生女兒長大後都比較照顧爸媽,兒子長大要當家,當然心思就比較少了。」

    Lillian宣布今胎係女!

    佢最後仲話希望最緊要係寶寶健康最重要,男女都係媽媽嘅寶貝!

    (綜合報道/on.cc)

    SHARE