【網民勁羨慕】胡定欣激罕曬⋯

    藝人胡定欣一向熱愛運動,平時有「胡說八道會」一班好姊妹陪同進出Gym房,不過今次竟然係一位男士!

    定欣喺Instagram上載對鏡自拍照,佢着住sports bra同緊身褲,騷出纖腰又大晒馬甲線,身材fit到漏!而佢身後就有一對男人無影腳,究竟係邊個?

    原來係佢細佬,定欣喺社交網留言:「今日好多力喎!哈哈,後面對腳係我細佬,佢都努力中,有點成績,加油加油!」

    網民都留言話羨慕兩姊弟咁好感情。早前定欣更升呢做大姑奶!

    其實定欣甚少公開家人嘅相,早前佢喺IG PO咗同細佬嘅合照恭喜佢畢業!定欣話:「呢位人兄細個唔讀書,懶到岀晒汁,阿媽教到就黎(嚟)嘔血。廿幾年後就黎(嚟)同我講…『家姐,我想讀返(番)個學位,拎返(番)張證書。』……跟住個兩三年佢就日頭返學夜晚返工。今日,佢終於畢業了!!細佬,我想話呢張證書並唔係為左(咗)父母,係為你自己!!係用你份努力堅持得返黎(嚟)!!恭喜您,你做到了!! 佩服佩服!!」

    網民仲話好想定欣搵到位真命天子陪佢做Gym呀!

    (綜合報道/on.cc)

    SHARE