【詹Sir都忍唔住】前港姐冠軍自爆打Botox:牙骹好緊

    早前三位地美女再上《美女廚房》誓要一雪前恥,洗脫「地獄廚神」污名,節目中笑料百出。

    這位成功破地獄的「美女廚神」確實贏得好驚險!

    最終她大比數勝出一洗「地獄廚神」污名!不過身為香港小姐兼港大畢業的她有嚴重懶音,好似「鄉」港小姐、好「缸」淨、床前明月「乾」……

    懶音連環不斷,非常刺耳!重視咬字的戲劇大師詹瑞文(詹Sir)都忍不住,多次要不斷出口糾正!

    被詹Sir考讀詩練習發音,都多次被即場更正。

    詹Sir又考盈盈喇!正當大家又準備大笑之際…

    雖然有懶音,不過盈盈口齒伶俐,輕輕鬆鬆就讀到「黐線蜘蛛啲蜘蛛絲黐住支樹枝」,於是她即時盛讚自己:「我條脷好叻㗎!」

    節目中她又拿著手上材料紅酒時懶叻拋書包:「我覺得似係Old world…『Bordeaux』嗰邊囉!」

    見識廣闊的詹Sir一聽就知道她又發錯音,即時問盈盈:「咩係『Bordeaux』(波爾多)呀?」

    反應勁快的盈盈玩食字,不惜「自爆」塊臉打咗肉毒桿菌(Botox)(同Bordeaux發音有啲似):「啱啱打完Botox返嚟呢,啲牙骹好緊呀!」

    此話一出令全場爆笑,就連要求高的詹Sir都拍爛手掌!旁邊主持Bob都笑到碌地!

     

     

     

     

    (綜合報道)

     

     

    SHARE