【卓林婚禮片段曝光】吳綺莉PO相感慨留言…

    吳綺莉(Elaine)女兒吳卓林在IG宣佈與女友Andi已經結婚,更發表愛的宣言(相關新聞:https://goo.gl/zwQ2K7)。

    之後當日婚禮片段曝光,沒有華衣麗服,只有一對新人同證婚人。卓林同Andi穿上白色衫,
    Andi戴上簡單款白色頭紗,聽取婚姻注冊官宣讀誓言﹕「你願意娶這個女人嗎?愛她、忠誠於…」見卓林望住Andi甜笑,Andi感到落淚,二人交換婚戒後,即興奮擁抱。

    Andi留言﹕「Back to Hong Kong as Wife & Wife

    Love has opened our eyes, opened our minds, and our hearts can feel whole. With this love, comes unbelievable strength and confidence to ignore our own pain, shut down our ego, and know exactly who we are and what we want. We will power on with positivity so that other voices who are silenced can finally embrace their inner truths.

    @ettazen has given me the gift of being my true self and it’s so hard to explain the change I feel. I’m no longer scared, I no longer have to find coping mechanisms to get through an hour of the day. My whole life I thought I was toxic, she made me realize I was surrounded by negativity. Now that its gone, this new feeling has taken over and I now know I deserve just as much as the world has to offer. And guess what?WE ALL DO!

    THE NEW GENERATION DESERVES MORE! Feel the love we have to share, we can all get there.Happiest day of my life」

    「我們以老婆與老婆的身份回到香港了!

    愛令我們拓展眼界、開放心靈,我們的心可以感受到全部的愛。藉著愛,我們有難以至信的力量及自信去無視我們的痛苦、收起我們的傲慢,愛令我們知道我們是誰,也令我們知道想要什麼。我們要以正面的愛令到其他被沉默的聲音擁抱他們內在的真實。

    卓林令我可以成為真正的我,雖然很難解釋我感受到的改變。我不再害怕,我不需要再千方百計為求渡日。我以為我的生命是禍害,是她令我知道我只是被負面情緒包圍。現在這一切都過去了,這種新的感覺已經是我的所有,而我知道我值得擁有我所擁有的。而且你猜猜看?其實我們全部人都值得。

    新一代應該擁有更多!感受一下我們分享的愛,我們可以在這找到愛。結婚當天是我一生最快樂的日子。」

    身為吳綺莉好友的郭秀雲表示祝福兩人:「祝佢好運,永遠開心、白頭到老。不過佢哋有正常生活要處理,希望佢哋正常去面對正常做人嗰部分。」

    她稱仍未跟Elaine聯絡,但相信對方已「睇到好化」,坦言:「一個浪又一個浪,我同佢個心態都一樣。(卓林結婚前有冇通知媽咪?)梗係冇,肯定唔會。不過有時啲人唔睇好,反而會白頭到老,我都想佢(卓林)好。」對於卓林會回歸香港,她坦言不知情,但認為卓林應該在港已有人幫助或找到工作才會回來。

    自公布婚訊後,吳綺莉一直潛水,明顯抗拒回應。

    今日,吳綺莉喺社交網站上載咗兩張相,一張係佢同朋友喺餐廳食晏嘅合照,另一張就影住佢望海嘅背影,感覺好落寞,吳綺莉感慨寫上:「感謝生活给了這麼多經歷,讓我可以將影視作品中的角色演繹得更豐富。期待往後余(餘)生可以塑造更多更生動的影視角色。」

    估計佢依家拍緊戲,但無論戲裏定係戲外,佢嘅生活都係波折重重,因而有感而發。

    (綜合報道/IG)

    SHARE