【網民留言勸佢…】大肚張名雅嬲到震

    前港姐張名雅臨盆在即,前日喺IG大曬靚靚大肚寫真。

    今日佢就同公公去酒樓食飯,點知就搞到自己好勞氣,佢好嬲咁喺IG stoty發文交代事發經過:「今日去食午飯。刷卡後去收銀唱散一張五百蚊紙。佢話唔唱,我唔會亂咁幫人唱錢。我話我地(哋)係你酒樓食客,唔係求其係(喺)街行入來叫你唱錢wor(喎)。跟住佢個樣開始袞(衰),話無辦法,你自己出去唱。我話咁你係有散紙定無先?佢連除拿左(咗)一疊百蚊紙出來係我地(哋)面前洋下洋下話我有  不過我唔唱比(畀)你地(哋)啊」

    張名雅話當時得佢同公公兩人,佢仲話嗰位收銀員態度愈來愈差兼聲線提高:「waaaaaaa我心唸(諗)你咁嘅態度?請問你是做服務性行業定係打王(皇)帝工?然後我話唔想再同你講野(嘢),唔該叫經理出來同我講,佢話你叫啦!!你叫囉!!經理來左(咗)然後自己係(喺)銀包拿出來幫我地(哋)唱,叫我地(哋)唔好理個收銀。」佢指個收銀員好似大晒咁,依然喺度大聲呼喝正在理論嘅公公。

    最後張名雅表示:「喂而(依)家已經唔關唱唔唱錢事,係點解你仲可以態度差到咁,講野(嘢)大聲呼喝人。經理話會管教佢 叫我地(哋)唔好介意 但同一時間收銀依然無悔改 我拍台(枱)叫佢立刻道歉我要投訴!佢話『對唔住囉!!小姐!!』」

    有唔少網民就留言勸佢唔好動胎氣。

     

    (on.cc)

    SHARE