【鄭嘉穎升任爸爸】曹永廉:以為佢唔得!

    藝人蕭正楠(阿蕭)與曹永廉(阿廉)現身無綫節目《兄弟姊妹去旅行》記者會。

    阿蕭對於剛才在台上被要求咀拍檔胡定欣,他抵死指見對方太Dry才想送上滋潤,又爆阿廉從小已視姚子羚為幻想對象,故今次能於節目中一起浸浴缸已相當滿足,問到二人事前可有向另一半備案?阿廉笑指若備案定不批准,所以未有告訴太太。

    談到拍攝期間經常要行路,又會到高山取景,阿廉即自嘲年紀大,擔心當地山區空氣稀薄,故出發前已準備哮喘藥:「無謂就咁走咗,運返嚟又麻煩,其實遺體有冇商務坐?」阿蕭聞言即豪氣表示自掏腰包買商務給阿廉的遺體坐,順道連對方的飛機餐也據為己有。

    而其好友鄭嘉穎近日宣佈做爸爸。

    阿廉繼續發揮幽默:「原本以為佢唔得,咁多年都冇,知佢好鍾意小朋友,今次又搵到對手,希望佢追番時間,生完一個又一個啦!(係咪奉子成婚?)我冇問,結得婚都想要小朋友,所以估到有呢個可能性,不過我都係睇社交平台先知呢個喜訊。」

     

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE