【袁偉豪準備好晒】張寶兒:要諗一個surprise畀佢

    藝人張寶兒(Bowie)現身首飾活動,問她是否揀嫁妝,她笑言嫁妝不需要自己買。至於男友袁偉豪(Ben)若獲三料視帝是否會結婚?

    她坦言:「我覺得好難話計劃唔計劃,但現時未適合住,大家仲有好多抱負喺工作上。(大家有傾過?)任何認真拍拖嘅人都會,但呢個未係我哋嘅計劃。(大家有時間表未?)好難講到將來,呢一刻想喺工作上繼續努力。(Ben話佢準備好,只係畀時間你發展工作。)佢將個擔子畀咗我,佢依家事業發展得好好,佢需要時間去做得更好,我拋番個波畀佢先。」

    Bowie稱會投票支持男友,並相信對方有能力做三料視帝,但認為其他藝人的作品也很出色,她表示:「如果佢再攞獎,我要諗一個surprise畀佢。(如果佢喺台上向你求婚呢?)我覺得私下會好啲,希望呢個時刻係兩個人。(對求婚有冇憧景?)我覺得諗過通常唔會成真,所以唔好諗。」

     

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE