【傳係湯怡洪卓立之間第三者致分手】陳家樂親自同洪卓立講Sorry

    藝人陳家樂與師妹曾樂彤出席品牌活動。

    至於講到師妹曾樂彤今日推出EP,她表示可以出碟就已經好開心,問到可有到唱片店買隻討幸運?

    她指一早已內部認購。隨即問到陳家樂可會買隻支持?曾樂彤打趣叫師兄可買半隻,陳家樂續說會買5隻:「之前都有幫過佢唱第一首歌嘅Rap版本,嗰時都幾難!」

    問到陳家樂可有關心好友湯怡與洪卓立分手一事?

    他表示分別都有同二人講「Take Care」:「佢哋都係我識咗十幾年嘅好同事、好朋友,但係佢哋嘅事就唔好有咁多人發言。」
    講到有傳他是二人之間的第三者…

    家樂就嗌晒救命,並續說:「太具創作性嘅嘢唔識講,但我哋今年都一齊合作拍咗3套戲。(話你哋又成日Post合照?)到時套戲出咗大家就會明白,今次有兩套戲都會同佢飾演情侶,仲有一套就會做同事。」

    問到之後若見到面可會尷尬?他謂平時都會成日見,不會感尷尬:「都有講嘢,大家都識咗咁耐,關係係好朋友。(有冇同洪卓立解釋番件事?)都有同佢講過Sorry,搞到佢哋有更加多人傾。」

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

    SHARE