【連老公陳豪都唔得】陳茵媺要同大仔約法三章

    藝人陳茵媺(Aimee)出席慈善晚宴,講到大仔12月4日生日,會送甚麼禮物給他?她說:「佢五歲啦,時間過得好快,其實佢每年都有要求要咩禮物,佢今年想要玩具氣槍,但我又唔係主張屋企有類似武器嘅嘢,雖然係玩具槍,係小朋友可以玩果種,喺外國好流行,但我就有啲驚,始終屋企仲有兩個細嘅,驚佢亂嚟。」

    不過她表明就算肯買,都會跟大仔約法三章:「要佢做完功課先可以玩,同埋淨係可以瞄準一個目標,但唔可以瞄準人。(咁瞄準老公陳豪呢? )唔得,佢爹哋受傷邊個睇住小朋友,總之唔可以射人,指着公仔就得,所以我都諗緊買唔買畀佢。」

    除了玩具氣槍,她謂還會買畫具給兒子:「佢都鍾意畫畫,咁我就可以買靜同動嘅禮物畀佢。(係咪小朋友想要乜嘢都盡量滿足佢哋? )我會呀,小朋友有獨立嘅思想,我會用成人嘅處理方法,但要聰明處理,作為媽媽,有獎勵之餘,都要同佢講有啲乜嘢唔可以做,咁樣先可以係雙贏局面,如果佢係要真槍,就真係唔會畀佢。」

    Aimee續說:「(佢哋有冇試過過分要求? ) No !可能仲細個,要求比較簡單,佢哋想要啲冇可能得到嘅嘢,都仲可以氹到佢哋,遲啲可能就氹唔到。(淨係送禮物畀哥哥,細佬妹會唔會呷醋? )唔會,因為係大哥生日,佢會識得同細佬妹分享,佢哋三個好Friend,可能年紀好接近,識得Share同埋互相照顧,我好Lucky。」

    問到她外出工作,誰人照顧三名子女?她說:「叫咗奶奶同老公睇住,老公啱啱放工,夾啱時間,放心啲。(佢都幾辛苦,放工仲要湊小朋友? )我覺得自己好Lucky,有佢幫手。」

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

    SHARE