【第3胎!】肚凸凸現身:生埋今胎就封肚

    昨晚她品牌活動,現時懷孕24周的她依舊踩3吋「斗零踭」上陣,雖穿上駱駝色毛衣但明顯見肚凸凸,她稱着高踭鞋好安全、冇危險,而預產期是明年3月中,過完農曆新年就準備生B:「依家哥哥都知會有細妹出世,反而妹妹就唔知。」

    講到之前於社交網自爆不幸患上B型鏈球菌,問到現時身體情況?

    前英皇小花何嘉莉(Lillian)表示每日都要食抗生素,又指細菌對大人其實沒太大影響:「大人會喉嚨痛,但對初生BB就嚴重啲,因為佢哋冇抵抗力,依家每日都要食4次抗生素,但有時都會唔記得食;同埋醫師話呢隻菌對順產嘅媽媽有影響,因為細菌好易入到BB體內,所以分娩嗰時要打抗生素針。」

    每日都要食四次抗生素

    不過她重申今胎都會選擇開刀:「之前兩胎都係開刀,呢個情況醫生都話開刀好,生埋今胎就封肚㗎啦!(身體有任何不適?)冇,好好彩3胎都佗得好舒服。」

    老公有何獎勵?她打趣話:「佢畀心機啲湊好小朋友就得啦!」

    問到聖誕節有甚麼節目?Lillian笑言往年都會計劃去滑雪,不過今年就唔會諗,計劃旅行一事遙遙無期。

     

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE