【網民大讚好Sweet】余德丞冧爆挨住蔡思貝公開戀情!?

    藝人余德丞(Dickson)日前孖住緋聞女友蔡思貝一齊主持旅遊節目《緬甸奇幻旅程》,有傳二人因拍節目撻着。

    之前Dickson出席活動時被問到有傳蔡思貝因形象差的問題,令到劇集《大帥哥》淪為倉底貨,Dickson就話:「我唔知呢件事,但聽啲PA同導演講套劇幾好睇。」問到可覺蔡思貝形象差?佢即力撐緋聞女友:「唔係啊嘛?佢形象好好喎,因為我鍾意做運動同短頭髮嘅女仔,可能我對佢有Bias(偏心)啦。」仲講到明係偏心思貝!

    Dickson仲毫無避忌喺社交網上載二人親密合照,佢更合上眼,好冧咁將頭挨落對方膊頭,畫面十分甜蜜。

    佢仲留言表示二人性格大不同,但卻如此合拍:「佢鐘意睇書 我鐘意睇波 佢鐘意刺激 我鐘意舒適 佢唔鐘(鍾)意俾(畀)人控制 我鐘(鍾)意控制人 可能就係因為咁 當我亂咁噏當秘笈 佢會講埋我份台詞 當我認真同人溝通緊 佢會係(喺)汁(側)邊輕鬆慢慢等」

    Dickson嘅留言令傳言更加撲朔迷離,連好多網民留言話以為佢公開戀情,不過佢其實係為二人節目拉票,仲話思貝係最佳拍檔!

    (綜合報道/on.cc)

    SHARE