【已經分手!?】裕美PO相:一個人也能好好過

    現年30歲歌手裕美去年與意大利籍男友Alex撻着後,經常在社交網放閃,唔單止不時喺網上晒出甜蜜照,兩個仲開埋一個ig賬號,總之就Sweet到爆!

    不過早前佢似乎預告會分手:「其實近排都少見,佢依家成日唔喺香港。」

    更坦言指不接受異地戀:「我唔係要成日黐住,但可能我成長背景問題,由細到大好驚人哋離開我,細個要捉住表哥、表姐手指瞓覺,所以我知自己係冇可能異地戀。(好似唔抱希望?)人大咗順其自然。」

    兩年前離婚的她依然相信愛情,更希望再婚生B,她說:「我喺破碎家庭長大,最希望有個完整嘅家,因為我冇,所以我要有。經歷咗咁多我都有所領悟,坦白講上一段婚姻我係為結而結,因為我好想,但其實唔得。」

    裕美坦言離婚後沒留下陰影:「好多人問我驚唔驚結婚?其實每個經歷令我更明白自己有咩唔好,有咩我係想要。你問我依家呢個係咪到最尾?我唔會答你係。以前一拍拖就諗結婚,但我依家唔會,尤其經歷咁多嘢點知!我都話我唔可以Long Distance(遠距離),話唔定唔知幾時唔得,尤其你同外國人一齊,你預咗有一日要抉擇,一係跟佢去第二度,一係就算。」

    而今日佢就喺網上話出發去吉隆坡:「寄情工作,一個人也能好好過!」

    唔少網民都話難道佢同男友已分手?紛紛留言為佢打氣加油,仲話叫佢要堅強!

    (綜合報道)

    SHARE