【與老公初相識時…】靚媽Jessica C.自爆2歲Tessa唔係佢哋第一個小朋友

    名模Jessica C.早前出席活動,聖誕將至,她被問到聖誕節如何度過。

    JC 表示將會到美國探親,讓囡囡感受落雪氣氛:「今次係我第一次冇工人自己要照顧兩個小朋友,個女好想可以睇到雪,因為佢好鍾意《冰雪奇緣》,成日喺屋企扮Elsa,我哋會去兩星期洛杉磯探Andy家人,之後兩星期去芝加哥探我屋企人,跟住老公要開工。」

    囡囡Tessa於今年的萬聖節中扮演迪士尼《魔雪奇緣》Elsa公主,又靚又可愛!

    問會否再工作或做家庭主婦?JC回答:「我好享受做家庭主婦,另一方面都會想工作,但我覺得屋企始終要有個人照顧小朋友,好似今日我出嚟,Andy就負責睇住屋企。」

    Jessica C. 又自爆:「啲人成日話我有兩個小朋友,其實…..」

    她指Charles才是她與丈夫安志杰的第一個孩子,是與老公安志杰(Andy)初相識時養的。

    她表示一對子女與Charles相處融洽,兩歲大女Tessa很喜歡介紹Charles給朋友仔認識,細仔Elvis每次見到Charles都會破涕為笑。

     

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE