【唔係好拍檔黃智雯!】星馬視帝袁偉豪睇好佢拎視后

    談到《萬千星輝頒獎典禮2018》將於本月中舉行,剛成為星馬視帝的袁偉豪,被問到可有信心衝擊成為三料視帝?

    他謂:「我希望我嗰票係投畀馬德鐘,我兩個獎夠啦!好滿足,對三料視帝冇諗過!(女友張寶兒話你再攞獎就會畀驚喜?)好驚喎!唔知,嚇親我。」

    那麽視后呢?會不會是好拍檔黃智雯?

    「(睇好佳芯攞視后?)會呀!今年女主角競爭非常大,佳芯、陳煒同黃智雯都係大熱。」

    藝人袁偉豪與李佳芯出席荷里活廣場舉行的《Happy Kissmas @ Plaza Hollywood》活動,並與荷里活廣場總經理梁淑敏進行揭幕儀式。

    而佳芯對於有份角逐視后,被問到可有信心?

    她謂:「好多嘢估唔到,上年我攞獎(新加坡視后)都估唔到,今年星馬仲係打孖嚟,所以香港個獎真係冇得估。」

    (劇集《大帥哥》未播就宣布入圍好奇怪?)幾好,大家鍾意百花齊放。(你好似放慢手腳唔拉票!)個人比較慢熱,其實內心係緊張。」問到可會叫男友陳炳銓投票?佳芯不諱言多一票也緊要,故也會叫身邊朋友及家人幫手投票。

     

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE