【攬到實一實】袁偉豪即趕張寶兒走


    袁偉豪同張寶兒呢pair甜甜蜜蜜,感情穩定,不時傳出婚訊,不過每次佢哋都否認。

    早前仲一齊去咗日本為寶兒慶生!

    無論開心定唔開心,另一個都會陪住對方!

    李佳芯同袁偉豪昨日喺鑽石山出席活動。講到佢哋兩個分別角逐視帝、視后,早前已經攞咗星、馬視帝嘅袁偉豪就話平常心,仲表示希望將自己嗰票投畀馬德鐘:「我有兩個已經好滿足,唔可以去到咁盡。」提到女友張寶兒,講過如果袁偉豪成三料視帝,佢將會有驚喜送畀男友,袁偉豪即刻話:「吓!好驚呀!唔好嚇親我。」

    提到前晚播出嘅《美女廚房》,有指蝦頭(楊思敏)從後攬住袁偉豪,咁啱又畀女友張寶兒見到,點知袁偉豪當刻就趕女友走,佢今日提番呢件事就笑住話:「男人做緊嘢,望住晒,我點開工呢!」

    講到視后,袁偉豪指視后競爭雖然大,但會睇好李佳芯、陳煒同黃智雯。

    候選人之一嘅李佳芯就話:「好多嘢太估唔到,香港呢個仲冇得估,所以唔估就最好。」

    對於由張衛健主演嘅《大帥哥》聽晚首播,但未播已獲提名,李佳芯就認為冇問題:「咁咪仲熱鬧,幾好,大家都鍾意百花齊放。」問佢最近做乜放慢手腳唔拉票?李佳芯笑住話:「o依家拉,其實我內心好緊張,(叫男友陳炳銓投票?)我會叫身邊嘅人同屋企人投票,向外就要靠大家。」

    (綜合報道/Apple daily)

    SHARE