【最難係…】冇請工人同陪月:嗰一刻直頭想喊出嚟!

    她表示家中沒有請工人、亦冇請陪月,暫當全職媽咪湊女:「呢幾日醫院都好好,教識晒我點幫子子沖涼、換片,我哋呢啲新手媽咪真係驚,最難真係掃風,要好好研究一下。呢幾日好多朋友都嚟探子子,長輩佢哋都好錫佢,一出世已經收好多衫同利是。」

    董敏莉(Monie)早前開刀誕下愛女子子,日前已出院接囡囡回家。

    Monie坦言成功餵人奶感動到想喊,初嚐做媽媽的感覺:「因為我哋都想試餵人奶,但頭幾日都唔係好成功,但尋日開始有,嗰一刻直頭想喊出嚟!(感受到做媽咪未?)依家開始有啲習慣,因為以前我好怕屎尿之類嘅嘢,但幫個女換片真係唔同,好有成功感之餘,呢啲係母愛嘅力量啊!」

    產後她自己就出現腳腫情況,亦因要照顧囡囡而停工:「我依家當佢係公仔,之前買咗好多衫畀佢着,我喺屋企冇嘢做可以幫佢扮靚。今年過聖誕節就好開心,多咗子子陪我過。工作方面暫時都未有復工時間表,我都同電台同事講要新年後先復工,因為真係唔捨得離開個女。」

    (on.cc)

    SHARE