【有先天右胸骨凹陷】羅天宇:回家途中喺車上呼吸困難…

    歌手連詩雅(Shiga)與羅天宇出席健身中心活動。一向愛跑步的Shiga最近愛上健身,更報考健身教練課程,希望可以做得更好之餘亦不忘跟身邊的朋友分享正確的健身資訊。而羅天宇經常要忙於拍攝電視劇,必須保持最佳狀態,可惜他有先天右胸骨凹陷,雖然沒有影響健康但外觀就不太好看,近年開始健身,也會請教練幫忙,希望用後天方法去努力補救。

    問到兩位有沒有受過傷?Shiga說:「因為經常跑步試過受傷,之前仲要去做物理治療添,不過當我遇上健身就明白到好多痛症可以通過健身去改善。」

    而羅天宇就話:「自己有次一個人做胸部訓練時原來用錯力度同姿勢,當做完回家途中喺車上呼吸困難,好在喺路上休息一陣先好啲,嗰次真係好險,所以有教練在場就安全好多了!」

    兩人會否與男女朋友一齊健身?羅天宇說:「女朋友就冇喇,哈哈,反而同一大班波友做,成班男人一齊做會有就鬥心好多。」Shiga說:「成日都好想同幾個好朋友一齊做運動,因為可以豐富啲同有趣啲,仲可以互相鼓勵!」

    (on.cc)

    SHARE