【疑被的士司機偷窺裙底】嬲爆大鬧:變態

    佢今日接受訪問時話:「一開始佢係冇留意我望住佢,因為之前我post塞車相,有fans提我要小心嗰塊鏡(司機位前另外安裝),正常係望後面乘客,但佢塊鏡整低咗,我見佢望住我,已即時用袋遮住。」Larine坦言好嘔心,但又唔敢即場同對方爭拗,只好死忍到落車,佢話:「唉,真係唔敢話佢,唯有坐多啲港鐵,亦奉勸各位女士搭車記得留意,小心保護自己。」

    「影壇新丁」鄧月平(Larine)身材好好,平時出街已經好多人眼望望,佢曾經透露讀書時期經常遭受同學欺凌,甚至非禮,搞到好唔開心。

    聽日就係Larine嘅21歲生日,今日坐的士時疑遭的士司機從倒後鏡偷窺裙底,搞到佢好驚,大罵對方係「黐線佬」!Larine喺Ig story貼上司機嘅背面,仲圈咗倒後鏡影到司機對眼。

    Larine留言:「我係咪應該轉道去差館,個司機瘋狂裝我裙底,拍片又錄唔到,但會嘗試再拍。全程龜速冇車都Keep住慢駛,黐線,好恐怖,裝鏡仔(目及)裙底。」Larine原本坐喺左邊後排座位,發覺唔對路就坐去司機正後方,利用盲眼位擋住司機視線。雖然冇片,但Larine亦提出其他理據,佢話就算當時冇其他車,的士司機都係龜速行駛;佢又話落咗車,自己唔行司機就唔行,司機仲口噏噏咁鬧佢,質疑個司機東窗事發所以鬧佢。

    之後去咗搭港鐵。

     

    (Apple daily)

    SHARE