【三年抱兩】宣佈再度有喜:今次呢胎都係仔

    得戚留言:「真係三年抱兩,可能身體太健康,唔係幾擊先中,無三不成幾,係一兩擊就中!o依家大概5個半月啦,3月尾預產期,今次呢胎都係仔,多謝大家祝福!」

    仲話:「歡迎各大pr瘋狂揾我哋做嘢,揾奶粉錢呀大佬,兩隻化骨龍唔係講玩笑,多謝!」

    38歲阮民安(Tommy)又做老竇,噚晚在facebook宣佈三年抱兩,1歲兒子治童就快做哥哥啦,恭喜恭喜!

    去年Tommy仔同細10年嘅「原宿女神」張倚雯(Eva)奉子成婚,同年誕下兒子阮治童,估唔到話咁快老婆又大肚,果然有心有力!身在墾丁嘅Eva亦在Ig公佈喜訊:「最近的行程太忙,都忘了要正式告訴大家,對啊,治童要當哥哥囉!」相中嘅Eva着性感bra top襯熱褲騷孕肚,皮膚白到反光,兩母子在水池仔浸腳曬太陽,網民都留言祝福。

    原來一家三口去咗墾丁,Tommy仔在fb轉貼老婆嘅Ig,得戚留言:「真係三年抱兩,可能身體太健康,唔係幾擊先中,無三不成幾,係一兩擊就中!」由於大肚老婆着好少布,Tommy仔寫道:「翻風啦,仲打大赤肋喺泳池影相,一陣傷風點算,快啲着番件衫先,乖!」

    10年前,李麗珊話養大一個小朋友要400萬元,o依家社會乜都貴過以前,雖然Tommy仔三年抱兩好興奮,但佢都留言呻要努力搵奶粉錢:「話時話,呢個攝影師係乜水?啲相影得咁靚嘅,有興趣inbox我,我介紹你識,不過佢收好貴,好似叫Tommy,歡迎各大pr瘋狂揾我哋做嘢,揾奶粉錢呀大佬,兩隻化骨龍唔係講玩笑,多謝!」

    問到Eva有咗幾多個月?Tommy仔接受電話訪問表示:「o依家大概5個半月啦,3月尾預產期,今次呢胎都係仔,多謝大家祝福!老實講,呢個過程只係一兩次,已經中咗,哈哈!出年係豬年,婆婆估到係豬仔,因為我好鍾意食西柚,婆婆話食酸嘢好大機會係仔,生埋呢個應該會收工,兩個夠晒數,兩個仔都好,等佢哋慢慢打交打到大。」

    (Apple daily)

    SHARE