【冧到陳茵媺呢…】5歲大仔Aiden:媽媽謝謝你生下我

    藝人陳豪同太太陳茵媺(Aimee)婚後育有兩子一女,一家五口超熱鬧!

    佢哋時不時都會喺IG PO下相分享家庭生活,吸到唔少Like~

    話咁快原來大仔Aiden已經5歲啦!Aimee往年都會絞盡腦汁為仔女搞主題生日派對,今年都唔例外。

    今次係星戰主題,真係好有心思!

    Aimee喺社交網大晒Party相,其中一張係佢哋全家福,三個小朋友笑得好開心,二仔Nathan同妹妹Camilla對眼好似媽咪,而Aiden愈大愈似爸爸咁有型!

    佢仲化身黑武士拎住激光劍擺晒甫士影相,Camilla就扮莉亞公主,非常可愛!

    每年搞唔同主題嘅生日P其實一啲都唔簡單!不過仔仔一句話就冧到Aimee覺得點辛苦都係值得:「當Aiden今天早上醒來時,他說的第一件事就是……『早上好 媽媽!謝謝你生下我。』親愛的,你是上帝給我的最好禮物中的第一個,我簡直不敢相信我有這麼一個了不起兼成熟甜美的男孩。你是媽媽的一切,讓所有不眠之夜和所有的犧牲都值得!5歲生日快樂我的小Jedi!我愛你無論月球轉到那一面……再循環100次! 」

    Aiden真係超乖啊!

    (綜合報道/on.cc)

    SHARE