【佗龍鳳胎!?】大肚單文柔:可以一次過收工

    剛宣佈懷孕嘅單文柔,今日到西環出席活動,雖然腹部開始微隆,但佢仍然無懼,着住對四吋高踭鞋現身。

    嚟緊聖誕節,單文柔話已經開始幫BB揀衫,問佢係揀定男仔定女仔嘅顏色?
    佢話:「乜顏色都會揀。」 至於問到佢陀仔定陀女?懷孕幾個月呢啲問題時,佢就話:「畀多少少時間我哋,講得嘅時候一定會同大家公佈。」

    對於老公陳展鵬早前指,如果生仔就叫「小煎Pan」、生女就叫「陳皮梅」。
    單文柔話:「兩個名都好特別,自己其實仔女都OK,曾經有諗過希望生龍鳳胎,咁就可以一次過收工。」

    飲食方面,單文柔話自己本身好鍾意食甜嘢,但依家懷孕後老公就禁止佢再食:「成日都好想食,但佢依家每日都叫我唔好食甜嘢同雪糕,每日都同我喺度拉鋸緊。」至於會唔會再刻意減少工作量,佢話唔會:「工作方面都係睇公司安排,如果有工作會好開心,老公亦都冇刻意叫減產。」
    (apple daily)
    SHARE