【曾歷婚姻失敗 現再次回復單身】承認已經分手:要照顧媽媽所以分開

    佢曾經歷過婚姻失敗,去年戀上意大利籍男友Alex,兩人經常糖黐豆在網上放閃,以為佢哋打風打唔甩;然而,日前佢忽然在社交網暗示甩拖,出發到吉隆坡工作嘅佢寫上:「寄情工作」、「一個人也能好好過」、「Enjoying the solitude(享受孤單)」、「Lonely Christmas(寂寞聖誕節)」等hashtag。

    傳媒聯絡到31嵗藝人裕美,佢直認已經分手:「因為分隔兩地問題,我要照顧媽媽,所以要分開。」

    Alex喺香港搞外語學校,點解會分隔兩地?裕美表示:「佢經常不在港,佢亦可能要決定離開香港。」問到分手幾耐?裕美表示:「都好一排,沒記得實際,但一定不止一個月了,係雙方協議分開。」

    有冇第三者呢?裕美強調:「冇第三者,大家都是和平解決,難過是有,不過人生經歷咗咁多,睇開咗好多,愛情好難講,我從來自己唔開心完就算。」

    裕美最爲人熟悉嘅就係劇集《心理追兇Mind Hunter》内飾演王君馨閨密Zoe。

    (綜合報道 / ig / apple daily)

     

    SHARE