【囡囡真面目終於曝光】吳若希慨嘆:trouble two is coming

    愛女如命嘅Jinny,一歲半嘅囡囡Giselle不嬲都係家中掌上明珠,不時都會上載囡囡新相同大家分享下湊女生活。

    點知今朝一早,Jinny一起身就發現自己盒化妝品palette變咗嵗半囡囡「新玩具」!

    揭開囡囡神秘面紗,真面目曝光!

     

    Jinny即時上載影片,影片一開始就已經將床已經好多粉,證明囡囡已經玩咗一輪…

    之後見到Giselle將盒palette化成粉末,啲眼影倒到成枱都係,完全可以用「災情嚴重」嚟形容,Jinny都話「起身見到個鍾無艷」,但Giselle好似玩得好開心,意猶未盡!

    之後Jinny一直苦笑,囡囡可能驚媽咪鬧,就走咗去門後面,Jinny仲問佢係咪面壁思過!

    Jinny一邊問佢做緊咩,一邊好慘咁苦笑。

    Jinny事後都忍唔住留言笑指Giselle真係自己親生嘅。

    「起身見到個鍾無艷,我就知道trouble two is coming 聽聞啲BB會喺呢段時間用不同方法測試媽媽的底線,從而引證自己是親生的~~」,最後再Hashtag埋「#iloveyou」。
    其實每個小朋友進入2-3歲就有叛逆期,我們統稱為trouble two,係必經階段。佢哋會鍾意唱反調,會發脾氣同大哭,本身係乖孩子都會容易喺呢個階段變成小霸王。

    作爲父母首先唔好打罵佢哋,應該理解同尊重BB,比多啲鼓勵佢,仲有就係切勿經常將 “No!”放在嘴邊,因爲會打擊小朋友信心,不妨將語句改成 “你可以…”,從而教導BB正確做法原來係咁。

    Jinny都樂觀面對,各位爸爸媽媽要加油呀!

    影片如下:

     

     

     

     

    (facebook / 綜合報道)

     

    SHARE