【傳媒問係咪孖胎】陳凱琳:今日喺IG放咗張BB相

    早前宣布懷孕的藝人陳凱琳(Grace)現身眼鏡活動,身穿鬆身裙的她已見腹部微隆。

    Grace稱現時仍有妊娠反應,會不時嘔吐,問到有否影響工作?她說:「都ok,習慣咗,知道要少食多餐,好過一次食太多。(口味有冇變?)有,我以前係甜品人,老公成日話我甜品當正餐,依家食多咗飯、粥,同啲有營養嘅食物,可能BB話媽咪糖分已經好夠。(重咗幾多?)10磅,我好易吸收,醫生話係正常,BB係中碼。」Grace透露已獲不少朋友送贈BB衫,至於已為人母的好姊妹有否將舊衫送BB?她坦言:「啲人話舊衫係祝福,我唔介意,仲覺得好好添,不過我未公布BB性別,所以未問人攞。」

    Grace指現正處於放假階段,除了出活動外,有不少時間煲劇。問到嘉穎出埠工作,會否擔心她,她坦言:「都ok,佢知我身邊有人照顧我,佢都放心。(每日打幾多次電話?)佢去機場打一次,去到機場又打,上機又打,我話我仲係同一狀態喺髮廊,佢好sweet。(黃智賢讚嘉穎乖咗好多?)哈,我要出活動前問定佢講咗乜,係乖咗,照顧周到咗,不過佢以前都好乖。」

    她自言:「我今日喺IG放咗張BB相,個BB望住自己嘅肚腩,就好似我嘅感受咁,好得意。(有咩感受?)好神奇,雖然都見過身邊朋友大肚,但我依家終於明白個感受,我嘅五舅母最近生咗孖仔。」

    「(你係咪孖胎?)唔係。」

    提到之前Grace老公鄭嘉穎在活動上指胎兒性別由她負責公布,Grace笑謂:「佢又拋番個波畀我,之前話一齊公布,佢依家飛咗去馬來西亞工作,等佢回來我哋約咗幾個朋友食飯,到時會同佢哋講,跟住再公布。因為嗰幾個朋友係親友,佢哋都未知BB性別,想尊重番長輩意願,唔想佢哋要睇報紙先知。」

     

    (on.cc)

    SHARE