【這些誓繼續不變】黃浩然結婚13周年:我將永遠愛你,珍惜你…

    藝人黃浩然(Raymond)與太太莫家嘉早前傳出婚姻有暗湧,但兩人一直以行動闢謠,不時喺社交網晒全家福力證幸福!

    呢日係黃浩然同老婆結婚13周年嘅紀念日,黃浩然就喺IG晒出同老婆嘅恩愛合照。

    佢留言話:「13年後……無論順境或逆境,富貴或貧窮,健康或疾病,快樂或憂愁,我將永遠愛你,珍惜你…這些誓繼續不變!!Happy Anniversary!❤️」

    至於家嘉亦有發文:「13年,我們要慶祝的是過去和未來,所有一起共同度過的日子,不論是快樂、順境、悲傷、生命、病危、逆境。還是毎天努力不斷學習彼此的生活和成長,因為有了這些,我倆更懂得彼此之間在心底裡(裏)和家裡(裏)的重要。不論再過多久,我還是要每天告訴你…hey you @wonghoyinraymond 『I love you!!💕』」

    其中一張相見到家嘉拎住紮花自拍,佢仲Sweet爆咁多謝黃浩然,真係閃到眼盲呀!

    (on.cc)

    SHARE