【話寶兒係自己幸運女神】袁偉豪轉哂口風

    藝人袁偉豪出席「浪琴表香港國際賽事」晚宴,佢透露前晚為《歡樂滿東華》錄影飛車多次都不成功,剛好寶兒出現就即成功,問是否想威畀佢睇?他笑言:「唔係!不過都畀同事笑,話寶兒係我嘅吉祥物。(定係幸運女神?)可以咁講,我都叫佢唔好成日企喺入鏡位度,不過我都想佢陪我、支持我。」

    袁偉豪表演上都有啲驚險動作:「已經完成錄影,咁啱女朋友喺身邊行過,見到佢我就諗不如快啲返屋企食飯。」

    佢又指飛車戲因拍檔薛世恒受傷而要一個人完成,現時錄影完成,又加碼籌到60萬好開心,又指訓練老師指上世紀除了王傑之外,都沒有人玩過這些飛車,覺得自己好似肩負重任般。

    說到黃子恆桃色事件,袁偉豪指不方便評論,但希望對方振作:「形象唔多唔少會有影響,結果都係佢自己選擇,唔會話佢啱定錯,希望佢努力工作,變得更加好,做得咁辛苦,機會都唔係成日有,希望佢珍惜同振作。」

    問到佢有冇恭喜同場、剛公布懷孕的岑麗香時,佢坦言不知道對方「有喜」,又指曾合作拍劇,年頭都有一齊到外地宣傳,袁偉豪即八卦問記者:「咁佢佗仔定女呀?年尾真係多喜事,好恭喜佢,希望孩子健健康康成長!(有冇感染到你?)我依家要做善事先,近排身邊朋友都好多轉變好大,都有被感染,都會諗吓自己嘅將來,諗吓幾時成家。」

    問他何時實行時,他笑言:「計劃緊,等我搏殺吓先!(係咪張寶兒?)係!」之前一直都話唔諗咁遠,依家轉哂口風,睇嚟唔遠啦~

    (綜合報道)

    SHARE