【人美心更美】徐子淇PO相超有心!

    徐子淇與李家誠於2006年拉埋天窗,二人婚後育有兩子兩女,有仔又有女,生活幸福美滿!

    身為「千億新抱」嘅徐子淇一直對慈善工作都不遺餘力!早前仲帶埋3個子女去柬埔寨探訪,由於當地衛生環境欠佳,佢哋返香港之後,都分別感染沙門氏菌及手足口病。

    徐子淇之前分享過當時情形:「係呀,當地係比較污糟,因為佢哋排泄,所有嘢都喺同一條河,佢哋又住喺嗰條河,所以係有好多細菌,但係去呢啲地方又唔想呢樣唔掂嗰樣唔掂,你咁樣唔係真係體驗到佢哋嘅生活,所以我又唔覺得大問題,小朋友病吓,返到嚟休息吓,食吓藥都ok,呢個經驗好寶貴,世界上好多嘢,佢哋都未見過,我希望佢哋能夠曠闊視野,其實今晚佢哋都嚟咗幫手做義賣,最細嗰個都有嚟,希望佢唔好搗亂,我叫姐姐拖實佢,希望佢哋由細開始做起,為慈善出分力。」

    真係教仔女有一套!

    徐子淇今日在網上post新相,在充滿聖誕氣氛的背景,穿上又紅又白應節聖誕冷衫大擺甫士,更騷了一對長腿。

    「Christmas is the best season to spread our blessings!」原來她不是提早過節,而是呼籲大家做善事。

    善事玩法是穿上聖誕冷衫(X’mas jumper),再拍照post相片上網及捐錢給救助兒童會,以喚起大家在佳節關心有需要的孩子。她點名好友林建岳女兒林恬兒(Emily)接力,齊齊著post相籌款。

    而之前,RubberBand、AGA、王梓軒等亦有拍片,呼籲大家捐出買聖誕禮物的錢做善款。

    (綜合報道/Apple daily)

    SHARE